понеділок, 23 березня 2015 р.

Катерина Косик Верхньосироватський ДНЗ (ясла-садок) "Сонечко"

Як мені подобається на курсах.
Так пощастило із викладачами та з однокурсниками. Всім хто завітав до нашого міста бажаю гарних вражень та незабутніх днів! А Оленці гарного настрою!

Всі молодці!!!!


Програмне забезпечення проекту "Дошкілля":  


  1. Сайт "ІСУО"
  2. Сайт "ДНЗ"
  3. Комп"ютерна програма "Курс: Дошкілля"
  4. Комп"ютерна програма "Сайт "ДНЗ" 
Ми навчилися:
  •  створювати на робочому столі папку із файлом "Курс ДНЗ",
  •  ознайомилися з програмою електронної реєстації дітей ДНЗ, очистили базу даних, 
  • переглянули сайт ІСУО та сайт ДНЗ (портал),
  • створили поштову скриньку, блог, 
  • навчилися створювати записи в ньому та редагувати їх.

                                 


Продовжуючи удосконалювати свої знання та навички з "Курсу: Дошкілля" сьогодні ми працювали з такими розділами, як:
  • переміщення дитини в іншу групу;
  • переміщення вихователя в іншу групу;
  • вибуття дитини;
  • вилучення дитини;
  • перехід на інший навчальний період;
  • редагування відвідуваності дітей, антропометричні данні;
  • складання меню на день та розраховування на першу страву кількості білків, жирів, вуглеводів та калорій
                      Всі сьогодні гарно працювали! Розумнички)  Оленці привіт!

1."Курс Дошкілля" враховує відомості про педагогічний склад, вихованців, їх батьків або опікунів, вести контроль і відобаження відвідуваності протягом тижня, місяця, року. для окремих груп так і для усього закладу в цілому, покращує ефективність роботи дитячої дошкільної установи, створює комфортніші умови для плідної роботи персоналу. 
2.Мене назначили відповідальною за впровадження проекту в моєму ДНЗ й тому моя робота стала більш відповідальною для мене.
3. При впровадженні програмного забезпечення я відчуваю покращення в ефективності роботи та контроль й обробки даних, ведення єдиної бази даних , управління процесами, обліку дітей дошкільного віку і автоматичного складання обов'язкового статистичного звіту.
4. Програмне забезпечення курсу "Дошкілля" вплинуло на батьків та педагогів наступним чином: для батьків - простий спосіб реєстрації дітей до ДНЗ й надання в електронному вигляді відомостей про дитину та склад її сім'ї, для педагогів - ефективна робота та контроль за веденням бази даних.


Я опанувала...роботу з програмою "Курс Дошкілля", блогом, екселем, отримала поради, щодо ефективної роботи з програмою Дошкілля.

Я навчилася...створювати блоги та редагувати відомості в ньому, працювати з програмою електронної реєстрації дітей в ДНЗ, удосконалила знання роботи в програмі Ексель (розраховувати за формулами дані різного типу).

Я пригадала...як працювати із скриншотом та екселем.

Я запам'ятала значення таких понять, як : ІСУО, інтерфейс, браузер, сайт, інтернет-портал.
                                         Картинки по запросу дитина рада
  До нових зустрічей!)



Немає коментарів:

Дописати коментар