четвер, 26 березня 2015 р.

Юлія Улянченко Іваницький ДНЗ "Сонечко"

За час проходження експрес-курсів я опанувала більш глибоко і доступно навички роботи з програмою Курс : «Дошкілля».
Зокрема,я навчилася встановлювати програму Курс : «Дошкілля» на комп’ютер, заносити первинні дані такі як дані про дітей , персонал , батьків, загальні відомості про дитячий садок.
 Я дізналася як необхідно зберігати базу даних програми, щоб при збоях операційної системи комп’ютера вона не зникла (треба зберігати файл з розширенням FDB кожного разу при зміні даних в програмі на флешку ).

Я дізналася, що для того, щоб вияснити питання , які в нас виникають при роботі з програмою ми можемо зайти на сайт розробників, де вказані номера контактних телефонів та задати необхідні питання.
Також я навчилася працювати з табличним процесором Excel, дізналася з якою інформацією працює електронна таблиця.Також я навчилася імпортувати дані з програми КУРС ДНЗ в Excel та навпаки. 
Я дуже вдячна нашим викладачам Ніколаєнко М.С. та Антонченко М.О. за приділену нам увагу, за розуміння, привітність та готовність відповісти на будь-яке питання стосовно програми.
До побачення!!
                               Результат пошуку зображень за запитом "картинка вдячність"

Немає коментарів:

Дописати коментар