середа, 25 березня 2015 р.

Алевтина Супрун  
Сьогодні 25 березня на курсах наша група дізналася про:
- переміщення дитини в іншу групу;
- вилучення дитини з програми;
- переміщення вихователя до іншої групи;
- вилучення групи;
- перехід на інший навчальний період;
- заповнення вкладки Здоров'я, редагування відвідування дітей;
- складання меню тощо.
ТАК ПОЩАСТИЛО ІЗ ВИКЛАДАЧАМИ ТА З ОДНОКУРСНИКАМИ. ВСІМ ХТО ЗАВІТАВ ДО НАШОГО МІСТА БАЖАЮ ГАРНИХ ВРАЖЕНЬ ТА НЕЗАБУТНІХ ДНІВ! 
ЯК МЕНІ ПОДОБАЄТЬСЯ НА КУРСАХ.
гарного всім настрою


funny photo



1. Використання програмного забезпечення курсу"Дошкілля" є необхідним, тому що програма враховує  відомості про педагогічний склад, вихованців, їх батьків, або опікунів, також враховує  вести контроль і відображення відвідуваності протягом тижня, місяця, року,окремо враховується стан здоровя дитини та складається меню дитячого садка.

2.  Мене назначили відповідальною за  впровадження проекту у нашому ДНЗ і я зрозуміла , що це є дуже  відповідальна та клопітка  праця і я обіцяю, що  не підведу своє керівництво. 
3. При впровадженні програмного забезпечення  відчуваю зміни в навчальному закладі, а саме , що потрібно внаш садочок  компютер....................
4.  Програмне забезпечення Курсу "дошкілля" вплинуло на батьків та педагогів таким чином:............

Результат пошуку зображень за запитом "прикольні  картинки дитячий садок"
Я опанувала    "КУРС: Дошкілля"

я навчилася  створювати  блогер

я пригадала як створювати свою електронну адресу , копіювати картинки тощо.

я зрозуміла, що це мені потрібно для роботи в садочку.

я дізналася, що вивчає "КУРС :ДОШКІЛЛЯ"

я запам"ятала Програму "КУрс:ДОШКІЛЛЯ", новий для себе тезаріус.





Результат пошуку зображень за запитом "прикольні  картинки дитячий садок"


мені дуже сподобалось на курсах!!!!!!!!!!
Результат пошуку зображень за запитом "прикольні  картинки дитячий садок"
Результат пошуку зображень за запитом "картинка допобачення"

Немає коментарів:

Дописати коментар