середа, 25 березня 2015 р.



Сьогодні 25 березня 2015 року  ми працювали з сайтом  Україна ІСУО.

Плідно попрацювали:
Працювали з базою даних
Завантажували браузер.
Працювали з довідниками

Під час практичних занять особливу увагу  приділяла таким операціям:

         -  зміна  списків на наступний навчальний рік, зокрема ( вибуття та переміщення дітей,  заміна прізвищ вихователів та помічників в списках груп);
-         заповнення  таблиці відвідування дітьми ДНЗ;
-         перехід на інший навчальний рік;
-         заповнення бази даних на вкладці «Здоров’я»;
-         редагування відвідування дітей;
-         створення  меню на один день ( на ясельну групу);
-          використання фільтрів (виконання різних операцій стосовно  віку чи статі дітей).  

Я хочу відповісти на запитання,які нам задала Марія Олексіївна.

1.Використання програмного забезпечення курсу ,,Дошкілля,, є необхідним, тому що цей курс дає можливість для електронної регістрації дітей до ДНЗ , працівників, харчування,стан здоров'я тощо.
2.Мене назначили відповідальною за впровадження проекту у нашому дошкільному навчальному закладі і я зрозуміла, що я зможу використати набуті знання під час навчання на курсах безпосередньо у своїй роботі.
3.При впровадженні програмного забазпечення я відчуваю зміни в навчальному закладі а саме: всі данні про дітей ,працівників ,стан здоров'я ,харчування зберігається в комп'ютері. Інформація впорядкована і її можна змінювати.
4.Програма забезпечення курсу ,,Дошкілля '' вплинуло на батьків та педагогів таким чином :
-         батьки реєструють дітей безпосередньо у садочку.

-               Інформація про педагогів зберігається на компютері, і педагоги можуть подивитися інформацію про себе чи змінити.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар