четвер, 26 березня 2015 р.


26 березня
Кожен день дізнаюся щось нове, хоча з курсом "Дошкілля" знайома і працюю за даною програмою. Але, виявляється, в програмі ще стільки цікавих функцій і прихованих ресурсів!
Навчання на курсах було цінне,змістовне та корисне як вимагає система дошкільної освіти. Щиро вдячна нашим викладачам Марії Олексіївні та Михайлу Сергійовичу за надані знання, ці люди професіонали своєї справи  з великим задоволення діляться своїм досвідом. А ще спасибі колегам за спілкування та допомогу.

1.           Я дізналася багато нового про програмне забезпечення курсу "Дошкілля" та його призначення.
2.           Я навчилася встановлювати курс "Дошкілля" на комп'ютер, удосконалила навички працювати з базою даних.
3.           Я зрозуміла ,як створити блог та опублікувати його.
4.           Я опанувала комп'ютерну грамоту, тобто створення та користування курсом "Дошкілля", створення блогів. 
5.           Я пригадала всі свої знання про роботу з комп'ютером під час занять.

6.           Я запам'ятала ,як користуватися курсом "Дошкілля", як сворювати блог.

Немає коментарів:

Дописати коментар