середа, 25 березня 2015 р.

Доброго вечора!


Сьогодні на курсах наша група дізналася про:
- переміщення дитини в іншу групу;
- вилучення дитини з програми;
- переміщення вихователя до іншої групи;
- вилучення групи;
- перехід на інший навчальний період;
- заповнення вкладки Здоров'я, редагування відвідування дітей;
- складання меню тощо.

1. Використання програмного забезпечення курсу "Дошкілля" є необхідним, тому що за допомогою нього систематизуються дані про дітей, батьків, персонал тощо.

2. Мене назначили відповідальною за впровадження проекту у нашому ДНЗ і я зрозуміла, що використання програмного забезпечення курсу "Дошкілля" дає змогу надати швидко дані про кількість хлопчиків, дівчаток, вік, адреси проживання дітей, персонал тощо.

3. При впровадженні програмного забезпечення я відчуваю зміни в навчальному закладі, а саме покращилося управління процесами, пов'язанні з даними про дітей тощо.

4. Програмне забезпечення курсу "Дошкілля" вплинуло на батьків та педагогів таким чином:
- батьки можуть реєструватися з дому в ДНЗ;
- педагоги можуть швидко подати інформацію про дітей;
- педагоги швидше можуть скласти звіти.


Я опанувала використання фільтрів.

Я навчилася заповнювати вкладку здоров'я.

Я пригадала як редагувати дані про дітей в програмі "Курс: Дошкілля".

Я зрозуміла процес створення блогу.

Я дізналася, що проект "Освіта" складається з порталу ІСУО, порталу "Мої знання", комп'ютерної програми "Курс: Школа" та комп'ютерної програми "Курс: Дошкілля".

Я запам'ятала визначення термінів "інтерфейс", "браузер", "вебсайт", "ітнернет портал", "довідники", "фільтри" тощо.

Результат пошуку зображень за запитом "до побачення картинка" 

Немає коментарів:

Дописати коментар