середа, 25 березня 2015 р.

1. Використання програмового забезпечення курсу "Дошкілля" є необхідним, тому що Програма «КУРС:Дошкілля» враховує відомості про педагогічний склад, вихованців, їх батьків або опікунів, вести контроль і відображення відвідуваності протягом тижня, місяця, року. для окремих груп так і для усього закладу в цілому, покращує ефективність роботи дитячої дошкільної установи.

2. Мене назначили відповідальною за впровадження проекту у нашому дошкільному навчальному закладі і я зрозуміла що ця робота дуже відповідальна та кропітка.

3. При впровадженні програмного забезпечення я відчуваю зміни в навчальному закладі, а саме в полегшенні умов праці відповідальної особи.

4. Програмне забезпечення курсу "Дошкілля" вплинуло на батьків та педагогів таким чином; батьки можуть зареєструватися в садочок в електронному вигляді, заповнивши електронну анкету та відправивши від скановану копію свідоцтва про народження своєї дитини; педагоги можуть швидше скласти звіт.


Я опанувала: комп'ютерну програму "Курс: Дошкілля".
Я навчилася: працювати з комп'ютерною програмою "Курс: Дошкілля", створювати блог та виконувати розрахункові операції в екселі.
Я пригадала: як створювати електронну почту.
Я зрозуміла: що дана комп'ютерна програма є необхідною для дошкільних навчальних закладів.
Я дізналася: про деякі поради щодо роботи з програмою "Курс: Дошкілля"
















Немає коментарів:

Дописати коментар